Saturday, June 21, 2008

UStaz HUssien YEE

Ustaz Hussien YEe...sape tu?
mula2 aku pun xknal..tapi lpas ayah aku introduce skit...upenye ustaz ni famous gak...dlu slalu kuar tv..tapi skang da xde la.....
dia ni seorang mualaf...masuk Islam time blaja dlu...skang da jadi ustaz..power gak la...

pagi ni, ayah aku kata ade program ceramah kat persatuan mualaf ni...
so satu family pergi..aku yg mamai sbb tido lewat, ingat xnk pegi, tapi pikir nye pikir....
da lame x g majlis2 camni..apa salah nye skali skala pegi kn.... bleh aku refreash balik kesihatan rohani aku..hehehehe....lagi2 yg bagi ceramah ni bkn calang2 org..
iklan pasal ceramah ni ade kat radio...so aku bajet mesti ramai org yg pergi ......

so, smpai je sane tgk kat masjid xde la ramai mane..ade la dlm 80-90 org...
sedey gak tgk sbb ramai gak yg xdtg.....tapi xpe ah...yg penting majlis on.

cara dia bg ceramah sempoi la...mayb dah byk experience...tambah lak ngan lawak2 dia...
dai ni mualaf, so cara dia bawak cramah lpun ade beza skit...pengalaman dia keje kat oversea..
menarik...

ISLAM
I= i
S= shall
L= love
A= all
M=mankind

ni la yg aku blaja dari dia arini.....ade lagi yg dpt..malas ah nk tulis kat sini....
=)

1 comment:

s.c.h.u.l.t said...

oh,ni ke ustaznyer..cummil2..=)