Thursday, June 12, 2008

Duit kuar lagi..=(



arini aku kantoi subuh..ape cite ni...aduh2...burok prangai...
tapi nk wat camne ..dah xsdar kan...xdisengajakan..=p

waaarggh...arini kuar dwit lagi sbb nk bli umpan ikan...
dah la kna beli banyak trus, tapi tu lagi jimat dari bli skit2..hehehe...
makanan ikan dlm guni tu je dah RM47, ade 20kg...brang "keli king"
mcm makanan kerabat diraja keli lak...hahahaha
xtau la tahan smpai bape lame...
mcm beli beras jer ni....
atas nasihat member aku (Zaem)...dia kata jgn terlalu bergantung pada makanan pallet tu
kna la bagi mende lain..roti ke, nasi ke...ape2 je lah..pizza bleh x? hahaha...
so skang ni modal da naik jadi RM67
susah gak camni..susah tang duit je la...
susah tang jaga natang ikan tu aku xrase lagi...
klu mati? ape punca? ikan sakit ke, air kotor ke, lagi susah nk settle nnti, sbb ilmu xcukup lagi..
huhuhu...

mlm tadi kuar jmpa member skola lame..ade la aku ajak sorang lagi member ni..
tapi dari dulu lagi aku ajak..dia asyik menolak je..alasan lak xley bla...
xpe la...dia xnk join...nk wat camne...
org kata mak dia kongkong after SPM dlu....sbb SPM xgempak..anak jadi mangse..adoi..
xnk ah komen byk2..bia la dia..huhu...kesian pun ade gak..

otak jem ah...
jom tido..

No comments: