Friday, June 13, 2008

Must buy Item










RAMLEE AWANG MURSHID antara novelis yg berjaya menambat hati aku..
waaaarghh...cam becinta la plak..
tapi btol la..slame ni aku mane suka baca novel.apatah lagi nak beli novel..haram.
tapi after aku baca novel RAMLEE ni...aku jadi minat lak nk baca karya dia yg lain2..mayb aku jenis yg ske baca bku thriller
ni pun aku ngah try kumpul smue novel dia..
tapi cam ade novel yg da xde je..
aritu g BOOKFARE, aku da sape 3 4 bijik novel dia...mmg puas ati ah bli...
harga murah lak tu..klu bli kedai rm19.90, time book fare rm15..
gambar 2 novel tu aku xbli lagi..
ingat nk bli time nex bookfare...time tu mesti da beduit skit..
bleh la sapu byk lagi..ade lagi dlm 4 5 novel dia yg aku xbli lagi..=)
haaha...

aku pelik la..
nape laki yg baca novel dikata kan mcm pompuan....
salah ke kalau laki nk baca novel...
biar ah nk wat ape yg aku ske, dpd dok lepak x bwat pape..
baik aku baca novel tu....byk gak pengajaran aku dpt dlm novel tu..
nilai2 moral la kata org..huhuhuhu~~

byk membaca baik utk otak...org kata x mudah nyanyuk..
xtau la btol ke x..
so baik aku praktis dari awl..
kang da tua xknal anak bini lak..
ahahaha....

k ah..
nk tido...
nite2 to me...=)

1 comment:

s.c.h.u.l.t said...

walla!!! xsangka adik angkatku ini pecinta novel ghope2nyerr...

haha..

jomlah join kapasitor..

novel,cerpen,sajak..sume ade~~