Saturday, June 21, 2008

BAsket Ball











Dulu time skolah rendah, subkej jasmani mesti main basket...
aku palin xske basket time tu..
da la time tu aku gemok glier...
malas nk beraktiviti.....slalu la bagi alas n xbwak baju, lupa, sakit itu, sakit ini(kecik2 da pandai menipu).hahahaha....

pastu smpai skolah menengah form1 pun same gak...basket ball tetap jadi pilihan dak2 klas aku...
tension2....
time tu gak aku slalu kna kutuk..aorg panggil aku
"muk" singkatan pada gemuk.
mula2 aku ok je...pastu makin lame makin menyirap plak,....tau la aku 96kg.
pastu aku pun nekad nk diet..nk kurus la katakan....

aku pun knal la sorang ni..
ntah camne dia aja aku main basket...time tu aku main kat kawasan skola rendah je sbb malu nk main kat skola menengah...ye la...tgk ah badan aku time tu, da la xreti main..
aku bayangkan pun klaka...

da diajar teknik2, cara main, shoot, pass...bleh la basic..
aku pun start minat kat basket ball...
mula nye nk main utk excersice je,,nk kurus badan...
last2 aku serius lak main benda alah ni.....


smpai kat skolah sains seremban...time f4-f5
aku dpt jadi wakil skolah...byk gak kejayaan aku dlm sukan ni..=p (bangga)
n aku dpt gak permanent injured kat kaki...
kira kaki aku snang injured la klu lasak2.....(sakit siot)

ape lagi eyk.....
hah! 1st jersy aku no.13.....2nd jersy aku no.11 =)
kasut nike tu bli after skolah...time skolah xde dwit bli kasut mahal2...
tu pun bli guna dwit gaji keje aku..hahahaha....

2 comments:

s.c.h.u.l.t said...

hohooo..
abeh?

klo akak nk selim kene men basketball ah ek??

*sila bayangkan syuhada wat rmbut ala2 hanamichi sakuragi serta mmbuat slamdunk~~ :P

hafiz_zudin1988 said...

xdpt nk bayang kan...
lemak melantun2.
haahahaha.....(terguling2)