Sunday, June 8, 2008

Planning time cuti

aritu ingat tak nak balik time cuti, nak keje la kata kan.
Tapi ayah lak call suh balik, ade keje katanye...nak suh aku tolong kat dapur buat keje tempahan makanan, pasar malam, sampai ke cuci kipas pun aku kena buat...hahahaha....
xpe la..dah tugas sebagai anak kan..aku balik je..kerja lain kali pun boleh.
adik2 skitnye xley harap da....opps..bukan2..diorang bwat keje gak hehehe...sory eyh adik2 aku..=p terkutuk korang lak...

skang kat umah macam2 plak idea datang...nak buat tu, nak buat ni..
tapi yang aku tergila kan sekarang ni. aku nak ternak ikan air tawar..ikan haruan
ntah ape2 la aku ni..siap bwat research pasal ikan haruan (ceewaah..bersemangat).
tapi aku xtau la klu ni just hangat2 taik ayam kan... pikir nak cari duit je keje...
mesti la kan..kalau tak de duit camne nak idup..btol x?

da cari port nak bela..tempat nak dptkan anak ikan pun da jmpa..tinggal nak beli and start bela je...
da besa bleh aku jual...hahahaha..$$$$$

tapi kna stdy lagi pasal penyakit2 ikan tu..mane la tau..ngah bela 2 3 minggu..smue mati..hahaha...
nnti da start sem baru kna ah suh adik aku lak jaga..huhhuu...

smue ni still dlm perancangan..nanti kalau da terlaksana baru aku story lagi..huhu..

2 comments:

Asyima Binti Dollah said...

salam..orait! cantik! bagus menulis nih sebenarnye..keep it up bro..nant letak shoutbox k..leh sy komen byk2..

hafiz_zudin1988 said...

huhu...nnti ah..da pandai baru bwat mende2 tu...ngah peringkat awal lagi ni...