Sunday, September 7, 2008

Aku demam

Aaaahh...
lega rasenye bila baik dari demam...

start dari hari jumaat, aku selsema. giler punya banjir idung aku...hingus mencurah2 kluar dari lubang..hahahaha...
then pagi sabtu time sahur ok je..
mkn pun tambah 2 kali....pastu aku tido...
bgn je tido trus badan aku rasa panas....

waaah..!! seksa giler...maklum la da lame xdemam.
ni mesti aku byk dosa ni..bab tu rasa panas je badan..
hahahaha....
panasnye bawa smpai ke time buka..
buka pun minum milo + panadol...pastu sambung tido...
2, 3 jam patu baru la rasa segar skit...
fuuhh...lega beb...

setinggi2 penghargaan kat AJIP sbb dia urut2 aku..
waaah...selesa gituu....
ni la dikatakan member..
time susah dia besama...
btol x?
huhu....

1 comment:

s.c.h.u.l.t said...

gile selekeh demam~~ hehe

pastu raya mncekik cam gorila..:p