Sunday, August 24, 2008

Im left behind.....


DA lame aku x tulis blog..ade la dkat 2 bln..hehehe...
ni umah aku da ade tenet...bleh la rajin2 tulis blog...klu rajin la..hehehe.
HAH!!
mamat atas tu name nye NAUFAL NORDIN..dia ah member aku kat SASER dlu...
hensem?(dia da berpunya) hensem lagi aku...hahaha...
2 taun melekat sebelah2...(duduk sebelah2, jgn pk bkn2 plak ;p)
pendek kan cite...
lpas SPM aku ngan dia dpt A-level ke manipal India...
A-level aku setaun stengah tapi aku xlpas (sedey giler)
mamat ni a-level 2 taun kat Intec pun xlpas gak, tapi pointer dia tinggi gak so JPA bg dia fly ke indon. kira ok la tu, still dpt offer kn...
pagi tadi kul 7 aku bgn trus kol...dia da ade kat KLIA. LAme gak da xjmpa dia, tup-tup da nk blah...
siot nye naufal, lepak2 la dlu ngan aku b4 fly....
skang amik ko, 6 taun kat sane, ntah bila nk balik la agak nye....
da balik tu jgn la lupa contact2 aku...( no phone aku pun ko ilangkn, camne nk contact ;p)
actualy ade sorang lagi, ANAS YAHYA namanye tapi xde pic lak...sory eyk anas..hehehe
tu la ko, gambar xnk bg org tgk, tau la ko tu ensem...=)
sedey gak ah, smue da terbang huhuhu...
tapi xpe ah...aku kat sini (Msia) harap dpt buat yg terbaik ah..
gagal skali bkn nye gagal slamenye ite? (ayat sedey plak)
pape pun all da best la pada member2 ku kat luar sana...
same2 kita bejaya k..=)

No comments: